Polityka zwrotów
1. Klient, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
2. W skarbyroztocza.com, czas do zwrotu to 10 dni od daty dostawy. Jeśli masz wątpliwości lub uwagi dotyczące otrzymanego produktu- napisz do nas lub zadzwoń. Pomożemy rozwiązać problem, doradzić.
3. Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim potwierdzeniem oraz informacją o numerze konta, na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Do odsyłanego towaru należy dołączyć notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru (dotyczy polskich numerów rachunków). W przypadku przedpłaty zamówienia, środki zostaną zwrócone zgodnie z wybraną forma płatności, w terminie do 14 dni roboczych lub w zależności od okresu rozliczeniowego karty płatniczej użytej do opłacenia zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego za pośrednictwem pośrednika płatności. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Koszt takowej przesyłki- w przypadku zwrotu bez zadawania pytań- jest po stronie Klienta. Zwroty prosimy kierować na adres naszej siedziby: Pasieka Dziadka Ignacego Radosław Świerzbin, Żabin 15/3 19-520 Banie Mazurskie, tel. 660850764, mail: wawny@op.pl.
4. Wszelkimi dodatkowymi opłatami związanymi ze zwrotem środków na konto Klienta może zostać obciążony Klient. Dotyczy to w szczególności kosztów prowizji banków, kosztów przewalutowania oraz innych pośredników finansowych.
5. Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.